Veelgestelde vragen

Er ontstaan rondom het aanbrengen van gevelreclame vaak vragen. De meest gestelde vragen staan hier onder op een rij.

 

Hoelang duurt het voordat mijn gevelreclame geïnstalleerd kan worden?

De levertijd van gevelreclame varieert nogal van product tot product. Gaat het om een gevelbelettering of een gevelbord, dan kan uw gevelreclame in de meeste gevallen binnen de 5 dagen na uw goedkeuring op het ontwerp worden uitgevoerd. Op producten als gevelletters, lichtbakken en zuilen varieert de levertijd van ± 3 tot 8 weken. De levertijd is per product verschillend en kan ook van moment tot moment variëren.

Heb ik een vergunning nodig?

Of u wel of geen vergunning nodig heeft, hangt af van het soort gevelreclame en de locatie. Wij helpen u graag met een presentatie, voorzien van een gedetailleerde tekening, waarin de montage en gebruikte materialen uitgebreid beschreven worden. Deze kunt u gebruiken voor het indienen van de aanvraag bij uw gemeente.

Waarom zijn er geen vaste prijzen?

Bij het bepalen van de prijs voor een gevelreclame zijn verschillende zaken bepalend. In onze uitgebreide blog over dit onderwerp leest u waarom.

Hoe kan ik digitale bestanden aanleveren?

Bij het indienen van een aanvraag via onze website kunt u een bestand meesturen. Wanneer u op een later moment nog bestanden aan wil leveren, kan dit via de mail, of voor grotere bestanden via WeTransfer. Richt uw mail in dat geval naar info@gevelreclame.nl. In onze aanleverspecificaties leest u waaraan uw bestanden moeten voldoen.

Voor welke soort gevelreclame kan ik het beste kiezen?

Bij het bepalen van de beste vorm van gevelreclame voor uw bedrijf spelen verschillende factoren mee. In onze uitgebreide blog over dit onderwerp leest u hier alles over.

Bieden jullie garantie op de geleverde producten?

De garantieperiode verschilt per product. Informeer bij het doen van uw aanvraag naar de garantieperiode.

Verwijderen jullie mijn bestaande gevelreclame?

Jazeker, wij kunnen uw bestaande gevelreclame voor u verwijderen en afvoeren. Geef bij uw aanvraag a.u.b. aan dat er een bestaande gevelreclame moet worden verwijderd.

Welke voorbereidingen moet ik treffen voor het plaatsen van een verlichte gevelreclame?

Onze verlichte producten worden geleverd, voorzien van een CEE 7/4 stekker. Voor het stopcontact (binnen of buiten) moet u zelf zorgen. Wanneer er stroomdraden aan de buitenzijde van het pand zijn waar de gevelreclame aan gekoppeld moet worden, kunt u hiervoor een gecertificeerd bedrijf inschakelen. Onze medewerkers weten alles over verlichte gevelreclames, maar zijn geen gecertificeerd elektricien.

Kan ik de gevelreclame zelf monteren?

Dit verschilt van product tot product. Informeer bij het doen van de aanvraag naar de mogelijkheden.

Kan ik jullie ook inschakelen om mijn bestaande gevelreclame te onderhouden?

Jazeker, wij onderhouden alle soorten gevelreclame. Of deze wel of niet door ons gemaakt of geplaatst zijn, maakt geen verschil.

Zijn jullie SI’Bon gecertificeerd?

Ja, onze kwaliteit wordt gewaardeerd en erkend door de SI’BON (het kwaliteitskeurmerk van de Signbranche). Op onze offertes en overeenkomsten zijn de leveringsvoorwaarden van het door SI’BON Erkende Signbedrijf van toepassing. Een exemplaar van deze voorwaarden is kosteloos bij ons op te vragen, of klik hier om te downloaden.

Benieuwd hoeveel uw gevelreclame gaat kosten?

Vraag een vrijblijvende offerte aan

inclusief een gratis impressie op maat